Categories
Uncategorized

+1

Selamat datang di pertambahan usia dengan kondisi pandemi di tahun ke dua. Haha.

Wes, Dek. Rausah kakean sambat, sek susah ora gur awakmu. Sek nglakoni pandemi ora gur awakmu, jadi ndak perlu merasa paling menderita atau paling susah apalagi sampai macak dadi korban. Kui blas wagu. Saiki, akehi le bersyukur dan seisane tetep gerak utawa malah ewang-ewang sek nandang susah. Ngonoo.

Akeh banget rencana ning kabeh mau yo gur dadi wacana nek ora dilakoni. Dalam hal opo wae. Dadi, mumpung ono wektu lan awak sehat, gek ndang dilakoni! Ora gur dadi rencana tanpo ono realisasi. Wes cukup anggonmu keset. Nek rugi mergo kentekan wektu yo awakmu dewe. Ndue kesadaran babagan kui wes apik, ning bakal san soyo apik menawa gek ndang dilakoni. Opo sek arep tok enteni?

Ndak banyak sepertinya yang bisa saya bagi karna ya cen ndak begitu banyak yang saya miliki. Saya ya seperti ini. Bahkan mungkin ya Cuma begini-begini (saja). Banyak sekali hal baik yang saya terima di tahun-tahun yang saya lewati namun sepertinya saya ini umat yang durhaka karena kurangnya bersyukur. Aku ki kurang bersyukur wae Gusti Allah ki tetep ngancani, opo meneh nek aku nambahi anggone bersyukur, lak mesti bakal digemateni marang Gusti. Bukan begitu?

Iki ki jane tulisan ditulis pas kondisi waras, katakanlah begitu. Jal nek pas nglakoni. Paling yo akeh le ambyar dan misuh. Haha. Pembelaanku adalah, ya ijik menungso makane yo sok ra cetho dan akeh sek sok gedhang awoh pakel. Rapopo. Kabeh bakale tak tanggepi dengan kata rapopo. Ben gek wes ndang rampung njuk mikir liyane. Haha. Banyak hal yang akan bikin kecewa, ingatlah, itu semua karena kamu yo terlalu berharap. Nek pancen kudu, dunke lehmu ndue pengharapan, meneh kepada manusia. Untuk hal-hal yang hanya bisa diusahakan oleh Tuhan, serahkan saja. Kepentinganmu kui, usaha.

Banyak salah yang sudah dilakukan semoga tidak terulang dan ya dijadikan pengalaman. Nek arep ngomongke bahwa umur ki gur perkoro angka, yo cen hooh. Ning, beberapa orang bijak berkata bahwa angka yang sudah dilalui itu harusnya berbanding lurus dengan kedewasan atau kebijaksanaan yang dimiliki. Ning kui ora mesti, kan? Kadangkala, hal yang sudah kita anggap sebagai sebuah keputusan bijaksana bisa jadi ya disepelekan atau dianggap b aja oleh orang lain. Ning ya luweh, wong yo ora kabeh uwong reti abot repote. Sek penting fokus nang awakmu dewe, Dek.

Yok, Bismillah, yok!

1 reply on “+1”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *